ATK Edukacja – Akademia im. Tadeusza Kotarbińskiego

Edit Content

#ATKedukacja

Marketing od podstaw

Categories: Kursy online
Lista życzeń Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

O kursie

Witaj w kursie na temat marketingu! Ten kurs wprowadzi Cię w fascynujący świat marketingu i pomoże Ci zrozumieć podstawowe pojęcia, strategie i narzędzia, które są niezbędne do skutecznego prowadzenia działań marketingowych. To ekscytująca i praktyczna podróż, która zapozna Cię z kluczowymi aspektami marketingu. Bądź gotowy na zdobycie wiedzy, zdobycie umiejętności i wykorzystanie ich w praktyce. Zapraszam Cię do rozpoczęcia naszego kursu na temat marketingu!

Course Content

Wstęp do szkolenia

Podstawy Marketingu
W tym module nauczysz się podstaw marketingu - co to jest, jak ewoluował, różne rodzaje marketingu i jego znaczenie dla biznesu. Zapoznamy się także z podstawowymi terminami i koncepcjami używanymi w marketingu.

Zrozumienie rynku
Moduł skupia się na zrozumieniu rynku. Nauczysz się, jak segmentować rynek, określać grupy docelowe, pozycjonować produkt, badać rynek i zrozumieć konkurencję.

Mix Marketingowy
Moduł ten skupia się na tzw. 'mixie marketingowym', składającym się z 4 elementów, znanych jako 4P: Produkt, Cena, Promocja i Dystrybucja. Dla usług, rozszerzamy to do 7P, dodając Ludzi, Procesy i Dowód fizyczny.

Strategie Marketingowe
W tym module nauczysz się różnych strategii marketingowych, takich jak strategie wzrostu Ansoffa, marketing relacyjny, marketing doświadczeń, marketing zawartości i marketing internetowy.

Plan Marketingowy
Moduł ten poświęcony jest na tworzenie skutecznego planu marketingowego. Omówimy co to jest, jak go tworzyć, analizę SWOT, ustanawianie celów marketingowych i tworzenie budżetu marketingowego.

Pomiar Wyników
Ten moduł skupia się na mierzeniu wyników. Omówimy kluczowe wskaźniki efektywności (KPI), analizę wyników, testowanie A/B, obliczanie ROI marketingu i ciągłe ulepszanie strategii marketingowej. 

Trendy w marketingu
Tutaj nauczysz się o najnowszych trendach w marketingu, takich jak digitalizacja, big data, marketing mobilny, media społecznościowe i marketing influencerów. 

Studia Przypadków
Ten moduł będzie zawierał studia przypadków zarówno z sukcesami marketingowymi, jak i porażkami. Omówimy różne strategie marketingowe w różnych branżach i jak można zastosować te nauki do Twojego biznesu. 

Przyszłość Marketingu
Ostatni moduł skupia się na przyszłości marketingu, takiej jak AI, personalizacja, przyszłość mediów społecznościowych oraz etyka w marketingu. Na koniec, omówimy ścieżki kariery w marketingu. 

Zdobądź certyfikat ATK

Zdobądź certyfikat ukończenia kursu ATK i wzbogać swoje CV o kolejne cenne kompetencje!

selected template